جعبه لاک باتم

آمارها

  • زمان تحویل : ۱۰ روز کاری

  • سهولت استفاده و زیبایی 

  • مناسب برای انواع جعبه های ساخته شده با مقوا

جعبه لاک باتم

 

یکی از انواع مدل های ساخت جعبه، جعبه لاک باتم است. جعبه لاک باتم، یعنی جعبه ته قفل دار به صورتی که جعبه نیمه امادست و کافیست با فشار اندک از کاغذ تا شده تبدیل به جعبه گردرد و پس از پر شدن محصول درب بالایی جعبه بسته می شود.

 

هزینه تولید جعبه لاک باتم حدود یک درصد بیشتر از جعبه معمولیست . به همین دلیل جعبه لاک باتم هزینه تولید را به مقدار بسیار ناچیز افزایش میدهد ولی از طرفی با توجه به سهولت بسته بندی زمان را کاهش داده و منجر به کاهش هزینه های کلی میگردد.

 

در ایران از قفل های لاک باتم برای ساخت جعبه از مقوا ( پشت طوسی یا ایندربورد ) استفاده میگردد ولی در خارج از ایران برای ساخت کارتن نیز از قفل های لاک باتم استفاده میکنند.

 

شاید نبود ماشین آلات جعبه سازی در سایز های بزگ که برای ساخت انواع کارتن مناسب است بتوان دلیلی برای این موضوع دانست که از قفل های لاک باتم فقط برای جعبه های سایز کوچک استفاده میگردد.

استفاده از جعبه لاک باتم کار بسته بندی محصول را ساده نموده و زمان کمتری از خط تولید میگیرد به همین دلیل بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از جعبه های دارویی ( دو در ) و یا ته قفلی ساده از جعبه های لاک باتم استفاده میکنند.

سایر نمونه کارها

 

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.